niedziela, 8 listopada 2015

Dzisiaj w roli głównej moje duże dziewczyny.

   Dzisiaj w roli głównej moje duże dziewczyny. Zrobiłam im nowe sukienki...zrobiłam je dawno, tylko wykończyć mi się nie chciało. Ale w końcu się zawzięłam, ozdobiłam, dorobiłam opaski i oto są :) Nawet zdjęcia od razu zrobiłam, bo słoneczko dzisiaj pięknie świeciło i robotnicy balkonowi z racji niedzieli nie przyszli, więc mogłam odsłonić okna :) Dziewczynki bardzo fajnie wygladają w tych kiecuniach, jestem zadowolona. Opaski są zapinane na guziczki z tyłu, więc bardzo fajnie się je zakłada, bez rujnowania lalkowej fryzurki. Jest to fajna alternatywa dla lalek, które czapek nie cierpią :) Na szczęście moje nie mają z tym problemu.













   Tak wiem, zdjęć trochę dużo, ale nie umiałam wybrać.
   Mam jeszcze jedną zaległą sesję do pokazania, ale to następnym razem. Jest też u mnie lalkowy gość, który też będzie bohaterem jakiegoś postu, no i w końcu zmierzę się z rozmiarem pukisia i pozostałych przedszkolaków, dotychczas nie pokazanych. O dziwo moje kociaki jak do tej pory pozwalają mi dziergać, czasem tylko spróbują żyłki od drutów, ale na szczęście motki całkowicie ignorują. Zobaczymy, jak to będzie dalej.
   Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszystkim dużo słońca!

12 komentarzy:

  1. Fajnie, równiutko i zgrabnie Ci wychodzi dłubanie na drutach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt znakomity! Zresztą jak zawsze! Słodkie sukieneczki doskonale pasują tym ślicznotkom! Masz je takie dopracowane do ostatniego oczka....piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienusie są boskie! W zestawach z opaskami stanowią świetną zimową propozycję modową. :D Twoje dziewczyny w takim romantycznym wydaniu bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy przedszkolaki czy doroślejsze panny- wszystkie Twoje lale ogląda się z przyjemnością bo tak pięknie je ubierasz :)
    Sukienusie śliczne, takie pastelowe jak lubię :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sukienki, i co najważniejsze - potrafią osłodzić nieprzyjemną świadomość, że przed nami coraz więcej szaro-burych dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziutkie te sukieneczki -
    a do czarnych rajstopek i
    glanów - najfajniejsze ♥
    (fotek nigdy za dużo!!!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne sukienki!!! A dziewczyny prezentuje sie w nich jak male ksiezniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te sukieneczki i te buty do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia! Strasznie mi się podoba, że dbasz o tło, a i główne bohaterki wraz z ubrankami świetnie się prezentują. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukieneczki i opaski są przesłodkie. Dziewczyny wyglądają przeuroczo. :)

    OdpowiedzUsuń