czwartek, 3 lipca 2014

I znowu Zosia :)

   Post w zasadzie nieplanowany dzisiaj, ale wyszło słonko i tak mnie jakoś naszło na zdjęcia. Nie będzie ich dużo, bo ja fotografem niestety nie jestem. Ot tak, chciałam uwiecznić jej nowe ubranka. A że jest mała i nie ma wielkiego zachodu z przygotowaniem "scenerii" to tym bardziej mnie zmotywowało. Rudzielec w zieleni i pomarańczach. Kolorki bardzo pasujące i podkreślające jej makijaż. Szydełkowy komplecik robiłam ja, szyta sukieneczka, wiadomo - Gabrysia :) Jak ja kocham jej ubranka, no !









   Te rude rozpirzone włosiska bardzo Zosi pasują, aczkolwiek trudne do ogarnięcia są :) Dobrze, że nie widać tego na fotkach :) Jest teraz taka charakterna :)
   Pozdrowienia dla wszystkich i słoneczka życzę :)

EDIT 1:  to zdjęcie zrobiło za mnie google, efekt: animacja :)


EDIT 2: zaktualizowałam zakładkę sklepik o nowe ubranka, zapraszam :)

12 komentarzy:

  1. Zosia to mała mądrala - wie, w czym jej dobrze!
    oba stroje i ładne i dla jej urody akuratne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne to maleństwo :) ciuszki szyte przez Gabrysie też uwielbiam :) mam ich już sporą kolekcję i mogłabym mieć więcej, więcej i więcej :) Twój szydełkowy komplecik jest cudowny :) Podziwiam za cierpliwość przy dłubaniu takich maleństw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwila i jeśli moje trybiki działają tak dobrze, jak myślę że działają, to sama będziesz dłubać takie maleństwa....no może prawie takie małe, ale różnica jest niewielka :)) Nie ma lepszej motywacji jak własna lalka :) Wprawkę już miałaś dla Gabrysiowej Cherr i wyszło super :)

      Usuń
  3. Anaeska jak ty robisz takie cudne zdjęcia? ; - ; Bardzo mi się podobają. Z każdym postem coraz lepsze. Do tego ten maleńki komplecik twojego wykonania... Bajka! A Gabrysia też ma duży talent - szyć tak cudne ciuszki na takie maleńkie laleczki ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kayo :) Ostatnie zdjęcia to wynik zabawy z edytorem zdjęć w picassa web albums. ostatnio zauważyłam, że dodali nam różne narzędzia do edycji zdjęć i przykładowe style, gorąco polecam pobawić się tym, efekty są bardzo różne i zaskakujące :)

      Usuń
  4. śliczny rudzielec! ubranka też ma śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutka ta Twoja Zosia. No i ubranka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubranka tej Małej Rudowłosej są przecudne, szczególnie ten komplecik na pierwszych zdjęciach. I jak fajnie ustawiła nóżkę do zdjęcia! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodki rudzielec :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń