niedziela, 30 sierpnia 2015

Lato nie daje za wygraną...

   Lato nie daje za wygraną, ale przynajmniej te extremalne upały mamy już za sobą. Tak jak teraz może pozostać na długo :) Cóż to jest te 33 stopnie w porównaniu z 38 sprzed 2 tygodni. Ja generalnie lato lubię, wręcz kocham, za to światło słoneczne, które działa na mnie jak ładowarka. Problem zaczyna się dopiero wtedy, kiedy nie ma czym oddychać nawet nocą.
   Dzisiaj Mila na tapecie w swoim nowym ubranku. Zdjęcia gotowe już od kilku dni, ale jakoś tak post nie był mi po drodze. Ubrano powstało bardzo spontanicznie, w założeniu miała być sukienka. Inna wersja kolorystyczna do sukienki, którą zrobiłam niedawno. Ale jak to ja, zmieniłam zamiar niemal natychmiast po rozpoczęciu robótki. Sukienke pokażę w kolejnym poście a dziś bluzka i szorty. W sam raz na takie upały. Całość robiona na szydełku, kolorystyka turkusowo-czarna, złagodzona białym wykończeniem i skarpetkami. Super pasuje do jej oczu i włosów.
   Zaraz na początku sesji Milka się przewróciła i troszkę przesunęły się jej oczy. Zauważyłam to dopiero po zgraniu zdjęć na komputer. Trochę mi to przeszkadza, ale zdjęcia już zrobione i za późno na powtórzenie sesji.









   Na takie upały najlepsze są sandały. Nie mamy w swoim zbiorze żadnych. Spróbowałam zrobić. Góra jakos poszła ale największy problem to podeszwy, nie wyszło tak jak chciałam, nie ma się czym chwalić. Zdjęcie raczej poglądowe. Muszę nad nimi jeszcze popracować, chyba że uda mi się kupić takie z prawdziwego zdarzenia.




   Oswajam nowy aparat. Jestem na etapie "nie przeszkadzaj" a aparat sam zrobi wszystko za ciebie :P I chyba długo tak pozostanie :)
   Na dziś to tyle, pozdrawiam serdecznie i do napisania :)





10 komentarzy:

  1. mój ulubiony siateczkowy wzór - plus jeszcze morskie barwy?
    po trzykroć TAK! a sandałeczki wg mnie czaderskie są i już!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandałeczki są śliczne. Wyszły super . Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały komplet śliczny, a sandały są niesamowite :)
    Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I like very much your doll. Fabulous photos. Very trendy look. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas było dziś 36 , wszyscy dosłownie się topią :) ale z drugiej strony, wcale nie mam ochoty, żeby przyszła jesień :(

    OdpowiedzUsuń
  6. W temacie upałów i lata mam identyczne zdanie jak Ty Anetko:)
    Komplecik super, szczególnie ta koszulka na ramiączkach świetna, ale sandały....po prostu mnie powaliły :) Mówisz, że to prototyp, a wyglądają genialnie. Podziwiam Cię za zdolności dziergania tych maleńkich lalkowych atrybutów garderobianych :)))
    Pozdrawiam serdecznie z bardzo upalnych Bieszczad :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubranko piękne ale sandałki to majstersztyk! :) Lalka wygląda w nich przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglada!!! :) ja tez marze o dobrym aparacie ale jak go kiedys w koncu dostane to napewno zglupieje od tych ustawien ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze ubranko. Bardzo mi się podoba. A sandałki są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Milka świetnie wygląda w tej niebieskiej bluzeczce na podwójnych ramiączkach :) Świetnie podkreśla jej ramionka i kolor ślicznie pasuje do jej oczek!
    Butki - SZOK!!! Mistrzostwo świata <3 Bardzo mi się spodobały :) Sandałki są zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń